Költözz falura és élvezd-ha tudod!

A vidéki élet örömei

A vidéki élet örömei

Egy átlagos napon

2014. december 04. - 5óra57perc

Igen fáradt vagyok, mert ma végre sikerült hódolnom legkedvesebb szenvedélyemnek, a bringázásnak, de gondoltam azért csak írok pár sort a mai napról.

 

A Faluban mindig vannak fő témák, amik körbejárnak, pillanatnyilag a legégetőbb a mobil bolt megállója, illetve az, hogy miért kellene nekem a polgármesteri hivatalban dolgoznom.

A bolt régebben két helyen állt meg ebben a megapoliszban: a Falu egyik és a másik végén. Az emberek így két csoportra oszlottak, szinte nem is találkoztak soha. A polgármester újító ötlete alapján a bolt most csak a Falu közepén áll meg: mindenki menjen oda, köszönjenek és váltsanak pár szót azok is, akik nem szoktak. Eleve paradox dolog, hogy 40 ember ilyen elszigetelten tud élni egymástól. Természetesen kitört a balhé, mert mi az már, hogy máshova kell menni, meg egyáltalán meg kell tenni kb 50-100 métert?!

A polgi mesélte, hogy az egyik csökött hajnalban verte a kapuját és megfenyegette, hogy lesz baj, ha ezentúl elötte nem áll meg az autó...ilyen népek ezek. Nem tudják, de az is lehet, hogy igen, hogy a boltos autónak adót kell fizetnie, ha nem azt csinálja, amit a polgi kitalált-mert az adókat ugye minden önkormányzat maga veti ki.

 

A másik nagy lovaglótéma itt, hogy elterjedt, alkalmazni fognak az önkormányzatnál engem, mert kell valaki, aki adminisztrál, levelezik, törödik a hülyékkel. Ez lennék én. Persze, ez most még csak ötlet, de már forradalom van, hogy ki vagyok én itt?! Próbáltuk elmagyarázni nekik, hogy pillanatnyilag én vagyok az, aki írni és olvasni is tud (még akár angolul is), plusz rá is ér, az állam meg kifizeti a fizumat, mi a bajuk? Hát én. Ez ellen sajnos nem tudok mit tenni. Pedig örülnének neki. Ehelyett leszarom őket és ez rettenetesen zavarja őket.

 

Holnap megyünk a Városba, ihaj-csuhaj, veszünk egy zsák krumplit és boldogság lesz. (termeltem én is kolompért, de azt nyár végére felettük.) Persze, holnapra is van sztorim, hiába nem leszünk itthon.

 

Folyt.köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://5ora57perc.blog.hu/api/trackback/id/tr216958053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása